Pogodnosti poslovanja

Opći uvjeti internetske trgovine www.alpeks.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZZPot), prema preporukama Gospodarske komore.

Pogodnosti poslovanja

Opći uvjeti internetske trgovine www.alpeks.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZZPot), prema preporukama Gospodarske komore. Savjetujemo vam da pažljivo pročitate niže navedene Uvjete prije upotrebe web mjesta na mreži. Korištenjem web stranice www.alpeks.hr izrazite svoj pristanak na gore navedene uvjete. Ako se ne slažete s uvjetima, nemojte koristiti internetsku trgovinu www.alpeks.hr. Alpeks gastro d.o.o.. zadržava pravo promjene uvjeta na web stranici www.alpeks.hr u bilo koje vrijeme. Sve su promjene obvezujuće za kupce, pa vam preporučujemo da redovno pregledavate uvjete poslovanja.
 
 
www.alpeks.hr je internetska trgovina kojom upravlja Alpeks gastro d.o.o., Zavrtnica 17 (ulaz iz Podaupskog), 10000 Zagreb, (OIB 22165972142, matični broj - 081132982) kao pružatelj usluga e-trgovine, u daljnjem tekstu davatelj usluga. Kada je kupnja ili pravilno ispunjen obrazac za narudžbu, svaki posjetitelj internetske trgovine www.alpeks.hr postaje korisnik ili kupac istovremeno. Opći uvjeti odnose se na rad www.alpeks.hr, prava korisnika i poslovni odnos između pružatelja i kupca.
 
Pristup informacijama (sažetak zakonodavstva)
 
Ponuditelj se obvezuje da će Kupcu uvijek pružiti sljedeće podatke:
 
a) identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, oib)
b) kontakt adrese koje omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon)
c) osnovne karakteristike robe ili usluga (uključujući usluge i garancije nakon prodaje)
d) dostupnost proizvoda (bilo koji proizvod ili usluga ponuđena na web mjestu trebali bi biti dostupni u razumnom roku)
e) uvjete isporuke proizvoda ili izvedbu usluge (način, mjesto i vrijeme isporuke)
f) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno određene i jasno vidljive ili već uključuju poreze i troškove prijevoza
g) način plaćanja i isporuke
h) valjanost ponude
i) rok u kojem se ugovor i uvjeti za povlačenje još uvijek mogu povući; pored toga, ako i koliko košta kupca da mu vrati proizvod
j) postupak žalbe mora biti obrazložen, uključujući sve podatke za kontakt ili podatke za kontakt kupca

 
Način plaćanja

U internetskoj trgovini www.alpeks.hr pružatelj nudi sljedeće načine plaćanja:
  • Gotovina uz dostavu
  • nakon predračuna na transakcijski račun davatelja usluga
  • putem računa na transakcijski račun davatelja usluga.
  • Plaćanje bankovnim karticama.

Nakon kupnje u internetskoj trgovini www.alpeks.hr, na e-mailu ćete automatski dobiti informativni pregled / ponudu ponude koja potvrđuje uspješnu kupnju.

Načini za plaćanje narudžbe:
 
1. Gotovina prilikom pouzeća
U slučaju da želite platiti narudžbu po isporuci, iznos narudžbe plaćate u gotovini dobavljaču pošiljke kad je on dostavio naručenu robu na vašu adresu. Potpuna kupoprodajna cijena + troškovi dostave navedeni su u narudžbi i vrijede ako nije drugačije dogovoreno. Račun je u prilogu isporučene robe.
 
2. Plaćanje na predračunu na transakcijski račun davatelja usluga
Kupac plaća vrijednost narudžbe unaprijed putem internetske banke ili pomoću UPN obrasca na mjestima plaćanja gdje je to moguće, npr. banka, pošta ... Rok za uplatu na predračunu je 3 dana od dostavljene ponude od strane ponuditelja. Nakon 3 dana rezervacija odabranih proizvoda bit će oslobođena.
 
3. Plaćanje fakturom na transakcijski račun davatelja usluga
Način plaćanja namijenjen je našim redovitim kupcima, partnerima i organizacijama državne i lokalne uprave, školama i sveučilištima, javnim institucijama i tvrtkama.
 
3. Kartično plaćanje
Plaćanje bankovnim karticama. Jednokratna kupovina je moguća sljedećim karticama: Maestro, Visa, Mastercard, Premium Visa, Diners.

Za sigurnost plaćanja i Vaših podataka brine se ePay, usluga online autorizacije kreditnih kartica. Plaćanje i autorizacija kreditnim karticama odvija se online u stvarnom vremenu. Posebnim sigurnosnim protokolima sustava zaštićeni su svi podaci svih sudionika u procesu kupnje preko interneta.
 
Ponuda artikala
 
Zbog prirode mrežnog poslovanja, ponuda www.alpeks.hr ažurira se i mijenja često i brzo. Osobito artikli koji su na lageru mogu se prodati iz prodaje, i zato ne možemo garantirati da će i dalje biti na skladištu kada ih naručite. U ovom slučaju požurite s narudžbom, inače ćemo vas obavijestiti prilikom narudžbe. Ne možemo vam garantirati još jedan artikl po istoj ili usporedivoj posebnoj cijeni.
 
 
Postupak kupnje
 

1. Naručite i napravite narudžbu

Dodavanje proizvoda u košaricu
Kupac odabere željeni proizvod, napiše količinu i klikne gumb " spremanje količine" kako bi preračunao cijenu. Svaki put kada u košaricu dodam proizvod, pojavit će se veza koja vodi do provjere moje narudžbe i slanja narudžbe.
 
Pregled moje košarice
Kad provjerite košaricu, također možete ukloniti i izmijeniti naručenu količinu. U pregledu košarice nalazi se veza do konačnog obrasca za narudžbu gumba NA BLAGAJNU. Popust će vam se automatski naplatiti prilikom provjere košarice.
 
Obrazac za zatvaranje
Završni obrazac "Potvrda kupnje" navodi sve proizvode, njihove cijene i količine. Ako kupac primijeti da je pogriješio prilikom naručivanja proizvoda i količina, može se vratiti u košaricu klikom na vezu "natrag u košaricu". Kupac u konačnom obliku navodi i način plaćanja i logističke podatke za isporuku robe. Sva polja za unos i odabir imaju mogućnost ispravljanja sadržaja ili promjene odabira.
 
Predaja narudžbe
Kupac izvršava narudžbu klikom na gumb "NARUČI". U slučaju uspješne narudžbe, nakon podnošenja, na web mjestu će se prikazati potvrdni tekst, a vi ćete dobiti ispis narudžbe ili ugovora o kupnji putem e-maila. Ako ne vidite tekst potvrde i istovremeno ne primite potvrdnu e-poštu na svoju e-mail adresu, to znači da se dogodila tehnička greška ili pogrešno uneseni podaci. Možete ponoviti postupak ili nas kontaktirati za pomoć na 01 6471 101 ili info@alpeks.hr ili nam javiti na gornji broj ili e-mail ako primijetite bilo kakve pogreške ili nepravilnosti u narudžbi koju ste već postavili u red.
 
Nakon slanja narudžbe, narudžba se prihvaća u red.
 
 
2. Potvrda narudžbe
 
Nakon dva sata od primitka narudžbe u redu, ali u roku od najviše 5 dana, ponuditelj će pregledati narudžbu, provjeriti dostupnost i potvrditi ili odbiti narudžbu s razlogom. Ponuditelj zadržava pravo pozivanja kupca na njegov kontakt broj telefona ako je potrebno. Ugovor o kupnji naručenih predmeta između kupca i ponuditelja zaključuje se u ovoj fazi.
 
 
3. Otprema robe
 
Ponuditelj će robu spakirati u obećanom roku i poslati ili dostaviti.
 
 
4. Cijene i rokovi isporuke
 
Sve cijene u internetskoj trgovini www.alpeks.hr su izražene u HR kunama i ne uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Internetska trgovina namijenjena je registriranim tvrtkama.
Primjenjuju se cijene objavljene u trenutku sklapanja ugovora.
 
U slučaju da se cijena predmeta promijeni tijekom obrade narudžbe, ponuditelj će obavijestiti kupca. Ponuditelj će se potruditi pružiti kupcu nižu cijenu u svakom slučaju ili ponuditi prikladno rješenje na obostrano zadovoljstvo.
 
Koliko će brzo biti naručena vaša roba ovisi o mnogim čimbenicima. Ako bilo koji predmet nije na zalihi, vaša će pošiljka biti isporučena isti dan kad primimo artikal na zalihama. Naši prodavači će vas obavijestiti e-poštom ako artikl nema na skladištu i procijenjeno vrijeme isporuke. Isporuku vrši dostavna služba IN TIME, obično sljedećeg radnog dana od dana otpreme, ali najkasnije u roku od tri radna dana.

Trošak redovne isporuke iznosi 6,24 eur.
Isporuka robe ukupne vrijednosti iznad 150 eur je besplatna.

 
5. Pravo na povrat robe
 
U slučaju ugovora na daljinu, potrošač ima pravo obavijestiti tvrtku u roku od 14 dana od primitka robe da odustaje od ugovora, a da ne mora obrazložiti svoju odluku. Jedini trošak za potrošača u vezi s otkazom ugovora je izravni trošak vraćanja robe. Svi proizvodi kupljeni od www.alpeks.hr su takve naravi da ih je moguće vratiti poštom. Molimo vas da nas pismeno obavijestite o namjeravanom povratu sredstava kontaktiranjem info@alpeks.hr. Potrošač mora vratiti robu u roku od 30 dana od prijavljene namjere odustati od ugovora. Kada otkažete ugovor gdje je korišten kôd za popust ili promotivni kod, ta se sredstva smatraju popustom i neće se vratiti korisniku. U izuzetnim slučajevima, kada predmeti nisu vraćeni u skladu sa Zzpot-a, možemo potrošaču ponuditi kupnju predmeta uz odgovarajuću naknadu, koja se utvrđuje zapisom po povratku. Smanjeni otkup se uzima u obzir kada se potrošač potvrdi e-poštom. Potrošač će spomenutu otkupninu koristiti samo prilikom naručivanja drugog predmeta jednake ili veće vrijednosti.

Ako potrošač odluči da odustane od ugovora za stvari koje čine komplet, može zatražiti zamjenu za cijeli komplet za isti komplet ili povrat novca. Potrošač može zamijeniti predmet u kompletu u slučaju oštećenja materijala ili oštećenja te ne može tražiti povrat.
 
U slučaju da je potrošač kupio predmet tijekom akcije ili druge pogodnosti, a predmet je skup više predmeta, može se vratiti u cjelini i ne može se djelomično vratiti.
Potrošačkom TRR-u vraća se samo uplaćeni iznos. Plaćanje mora biti izvršeno u najkraćem mogućem roku i najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju. Davatelj vraća kupcima primljena plaćanja koristeći isti način plaćanja kao i potrošač, osim ako kupac izričito nije zatražio upotrebu drugog načina plaćanja i kao rezultat toga potrošač ne snosi nikakve troškove. U slučaju kupoprodajnih ugovora, ponuditelj može zadržati vraćanje primljenih plaćanja do povrata vraćene robe ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je roba poslana natrag, osim ako ponuditelj ne ponudi mogućnost prihvaćanja vraćene robe.
 
Kupac mora vratiti neoštećen i nepromijenjen artikl osim ako roba nije uništena, neispravna, izgubljena ili smanjena njihova količina bez krivnje potrošača.
 
Potrošač nema pravo na odustajanje od ugovora ako se drugačije ne dogovore stranke:
  • u slučaju ugovora čiji je predmet proizvod koji je proizveden u skladu s preciznim uputama potrošača i koji je prilagođen njegovim osobnim potrebama, a koji po svojoj prirodi nije prikladan za povrat
  • ako ugovor izvršava pravna ili fizička osoba koja se bavi dobitnom djelatnošću, neovisno o pravnom obliku ili vlasništvu, odredbe ovog poglavlja ne primjenjuju se.
 
U tim ćemo slučajevima vaše zahtjeve za povratom tretirati pojedinačno, uzimajući u obzir u najvećoj mogućoj mjeri sve razloge i okolnosti i mogućnosti koje nam pružaju naši dobavljači.
 
Obrazac za povratak možete pronaći ovdje.

 
 
Primili ste oštećenu robu, što učiniti?


Kupcu se savjetuje da paket mora biti pregledan u prisutnosti dostavljača.

Mogučnost vraćanja se ne odnosi na potrošne predmete.
 
  1. U slučaju vidljivog oštećenja ambalaže ili robe, kupčev prigovor mora se podnijeti dobavljaču ili dostavnoj službi kad ga roba primi. Kupac nije obvezan prihvatiti takvu robu i može odbiti pošiljku.

  2. Ako je pakiranje fizički oštećeno, nedostaje mu sadržaja ili pokazuje znakove otvaranja ili su proizvodi u pakiranju oštećeni, a kupac je svejedno preuzeo paket jer ove znakove nije odmah primijetio na ambalaži ili na samim proizvodima, Kupac tada mora pokrenuti postupak reklamacije kod davatelja usluga.


Ponuditelj pregovara s kupcem o odgovarajućem rješenju, u slučaju štete koja je za kupca prihvatljiva i kupac bi zadržao takav proizvod, Ponuditelj može izdati financijski kredit za procjenu štete, ali ako je šteta prevelika i neprihvatljiva za kupca, kupac, naravno, ima pravo zamijeniti proizvod, ili povrat. Zajedno s davateljem usluge prijevoza pobrinut ćemo se da se pritužbe riješe u najkraćem mogućem roku.

Obrazac za reklamacijo robe nalazi se ovdje.
 
Stvarna greška i jamstvo
 
Prava greška
Prigovor o oštećenju potrošača može tražiti svaki potrošač koji je kupio jamstvo ili nije jamstvo. Tako potrošač može pogriješiti zbog oštećenja proizvoda za koji se nalazi dano je jamstvo, tvrdi pravo na materijalnu grešku, a isto se može odlučiti kada ne želi tražiti proizvod za koji je dano jamstvo.
 
Zbog materijalne greške, potrošač može zatražiti reklamaciju kod prodavatelja u roku od dva mjeseca od otkrivanja oštećenja materijala ili u roku od dvije godine, kada je kupac preuzeo robu.
Potrošač može zatražiti prema vlastitom nahođenju: Otklanjanje greške, Povrat robe, zamjena robe ili povrat plaćenog iznosa.
 
U ostvarivanju ovog prava, potrošač mora trgovcu dati detaljniji opis oštećenja u poruci o pogrešci i omogućiti prodavaču da pregleda proizvod. Ako kvar nije osporen, trgovac mora uručiti potrošačev zahtjev što je prije moguće, a najkasnije u roku od 8 dana. Međutim, ako postoji spor oko nedostatka, trgovac mora potrošaču dati pisani odgovor u roku od 8 dana.
 
Pogreška je stvarna:
  1. ako predmet nema svojstva potrebna za njezinu normalnu uporabu ili za njezin promet;
  2. ako predmet nema karakteristike potrebne za specifičnu uporabu za koje ga kupac kupuje, ali koji su prodavaču bili poznati ili bi ga trebali znati;
  3. ako predmet nema svojstva i kvalitete o kojima je izričito ili prešutno dogovoreno ili propisano;
  4. ako je prodavatelj isporučio stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je obrazac ili model prikazan samo radi obavijesti.

Kupac može reklamirati robu ako roba nema svojstva koja je prodavatelj izričito obećao, ako je prodavač poslao pogrešne proizvode, u pogrešnoj količini, boji ili na drugi način odstupio od narudžbe kupca. Kupac može zatražiti trenutno zamjenu za isti, besprijekoran predmet ili u zakonskom roku i pod uvjetima za podnošenje zahtjeva za materijalnu grešku. U slučaju pritužbe, kupac može, pod zakonskim ograničenjima, zatražiti zamjenu predmeta, njegov popravak ili povrat novca. U potonjem slučaju, prodavatelj zadržava pravo naplate najamnine po trenutnom cjeniku za razdoblje u kojem je robu koristio kupac, ali ne više od tržišne vrijednosti predmeta, u trenutku uporabe i zbog uporabe. Kupac može vratiti robu za reklamaciju vraćajući je unaprijed poštom s prodavateljem. Pošiljke s otkupninom nisu prihvaćene osim ako se izričito nismo dogovorili s kupcem!
 

Jamstvo
Potrošač može zahtijevati jamstvo za proizvode za koje je potrebno jamstvo kako je određeno u Pravilima o robi za koju se izdaje jamstvo za nesmetano funkcioniranje.

Ako roba za koju se traži jamstvo ne funkcionira savršeno ili nema svojstva navedena u jamstvenom listu ili reklamnoj poruci, potrošač može prvo zatražiti otklanjanje nedostataka. Ako se nedostaci ne otklone u roku od 45 dana od dana kada je proizvođač, prodavač ili ovlašteni servis primio od potrošača zahtjev za ispravkom, proizvođač će robu bez naknade zamijeniti identičnom, novom i besprijekornom robom.

Ako proizvođač ne izvrši popravak ili zamjenu robe novom u roku od 45 dana od primitka robe, potrošač može raskinuti ugovor ili zatražiti smanjenje otkupne cijene.

Jamstveni uvjeti za robu
Podaci o jamstvu također su navedeni na stranici uvođenja proizvoda. Ako nema podataka o jamstvu, predmet nema jamstvo. U skladu sa zakonom, proizvođač je dužan kupcu pružiti jamstvo za nesmetano funkcioniranje kupljene robe. Kupac može tražiti garanciju s garancijskom karticom i računom prodavatelja, ili samo uz fakturu. Sve tvorničke oštećenja i nedostaci koji bi nastali tijekom jamstvenog roka ispravljaju se besplatno. Proizvođač je obvezan izvršiti jamstveni popravak u roku od 45 dana od primitka robe, u suprotnom, zamijeni predmet s drugim, jednakim i besprijekornim predmetom.

Kupac može tražiti jamstvo od prodavatelja. Jamstvo se ne odnosi na potrošni materijal.

Jamstvo istječe na:
  • Kvarovi koji nastaju uslijed nepravilne uporabe, nepažnje u rukovanju, mehaničkih oštećenja i kvarova u slučaju više sile (prenaponske struje, munje ...)
  • Ako je neovlašteno ovlašten proizvod ili ako je utvrđeno da je netko napravio neovlašten pristup bez našeg pismenog odobrenja.
  • Pri mijenjanju uređaja
  • U slučaju nepravilnog dodavanja konstrukcijskih sklopova,
  • Kad koristite druge predmete koji ne pripadaju uređaju
  • Pri povezivanju s pogrešnim naponom ili vrstom struje
  • U slučaju lošeg upravljanja ili nepažnje ozljeda
 
Sigurnost i pravo na privatnost
 
Upravitelj web stranice www.alpeks.hr, tvrtka Alpeks gastro d.o.o., dužna je zaštititi osobne podatke svojih korisnika u skladu sa zakonom o zaštiti osobnih podataka. Za vlastite potrebe podatke koje unesete u obrasce prikupljamo na www.alpeks.hr (na primjer, ime, prezime, adresa, e-mail adresa ...)
 
Svakom korisniku dodijeljen je sesijski kolačić na početku posjete radi praćenja košarice i praćenja postavki koje korisnik aktivno tipka, poput postavki razvrstavanja rezultata / sadržaja.
Mi pažljivo štitimo vaše podatke od gubitka, zlouporabe, neovlaštenog pristupa ili otkrivanja, izmjena ili uništavanja. Podaci se pohranjuju na zaštićene lozinkom i ograničene poslužitelje. Internetska trgovina www.alpeks.si dobro se brine za sigurnost vaših osobnih podataka i poštuje vaš izbor za njihovu namjeravanu upotrebu. Ni u kojem slučaju se podaci korisnika neće objaviti trećoj strani. Usluzi dostave pouzdat ćemo samo korisničku adresu za dostavu.
 
Izbor članstva na našoj e-listi nalazi se u obrascu na ulaznoj stranici internetske trgovine www.alpeks.hr
 
 
Komunikacije
 
Pružatelj usluga može kontaktirati davatelja usluge samo putem komunikacije na daljinu osim ako korisnik izričito ne prigovori. Oglašavačke e-adrese trebaju sadržavati sljedeće sastojke:
Moraju biti jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke:
  • Pošiljatelj mora biti jasno vidljiv
  • različite kampanje, promocije i druge marketinške tehnike moraju biti označene kao takve. Uvjeti sudjelovanja u njima također moraju biti jasno definirani.
  • Treba poštovati korisnikovu želju da ne prima reklamne poruke
 
Otpuštanje odgovornosti

Davatelj se trudi da osigura da su informacije objavljene na njegovim stranicama ažurne i točne. Međutim, svojstva predmeta, njihova dostupnost i cijena mogu se toliko brzo promijeniti da davatelj ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U tom slučaju, ponuditelj će obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu da otkaže narudžbu ili zamijeni naručenu stvar. Sve fotografije proizvoda su simbolične i ne jamče za značajke proizvoda.
 
 
Pritužbe i sporovi
  • Davatelj se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača.
  • U slučaju pritužbi, sporova, problema, kupac se može obratiti pružatelju na telefonski broj 01 6471 101 ili putem e-maila na info@alpeks.hr. Žalba se podnosi putem e-maila info@alpeks.hr. Postupak rješavanja pritužbe povjerljiv je.
  • Na sve pritužbe odgovaramo e-mailom ili telefonom u najkraćem mogućem roku i u okviru zakonskih obveza prema vrsti prigovora.
  • Davatelj je svjestan da je suštinsko obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sporova, njegov nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji se odnose na rješavanje samog spora. To je ujedno i velika prepreka potrošaču da spor dovede pred sud. Stoga se davatelj mora maksimalno potruditi da sve sporove riješi međusobnim dogovorom.
 
Pravna obavijest

Internetska trgovina www.alpeks.hr i sve informacije, slike proizvoda i grafike prikazane na web stranici zaštićene su autorskim pravima i ne smiju se reproducirati ili koristiti bez našeg prethodnog pismenog odobrenja. Zaštitni znakovi i logotipi priznatih tvrtki su njihovo vlasništvo.
 
 
Noga Hrvaška
Alpeks gastro d.o.o.
Ul. Velimira Škorpika 11,
10000 Zagreb, Hrvaška

 
 
  info@alpeks.hr
  +385 1 6471 101
  +385 1 6471 102

       
 

NAČINI PLAĆANJA